Cara Berkesan Sapu Felinna Beauty (Inchloss Lotion)



Hye korang.. Dah lunch ?? Makan ape tadi ?? Rara on diet skrg, td lunch makan sup sayur je.. hehe.. Alhamdulillah ABC PLUS boleh mengawal selera makan tahap gaban rara.. Hokey, rara nak share sikit tips2 penggunaan lotion Felinna Inchloss ni.. Jika korang makan ABC PLUS dan sapu lotion ni memang la power... Selera dah kurang, sapu lak lotion memang meleTOPS kan kan.. Jom ci kidautt !!!


TIPS 1
Jangan picit terlalu banyak lotion. Sapuan yang terlalu banyak akan menyebabkan kulit merasa amat panas dan pijar.

TIPS 2
Untuk bahagian perut, picit lotion felinna inchloss sebesar duit 20 sen. Sapukan ke seluruh bahagian perut dan buat sedikit urutan seperti gambarajah di bawah untuk memecahkan lemak.

TIPS 3
Untuk bahagian dagu dan pipi pula, sapukan hanya sedikit lotion felinna inchloss sudah memadai. Buat urutan ke atas seperti gambarajah di bawah.

TIPS 4
Ibu mengandung juga boleh menggunakan Felina Inchloss.
Tetapi JANGAN sapu pada bahagian perut untuk mengelakkan bayi panas. Boleh sapu pada bahagian kaki, paha dan belakang ( sedikit sahaja). Boleh juga disapu pada bahagian bahu untuk melegakan sakit bahu dan lenguh-lenguh

TIPS 5
Penggunaan yang konsisten dan disiplin akan membuahkan hasil yang amat memberangsangkan. Untuk kesan yang lebih cepat, kawal pemakanan dan bersenam adalah satu langkah yang bijak. Penggunaan sauna pant/sauna belt juga boleh membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak.


1 botol : RM75 Free Pos
2 botol : RM120 Free Pos (jimat RM30)

atau nak set sekali ABC PLUS boleh grab pakej dibawah..


1 botol ABC PLUS + 1 botol Felinna Beauty : RM170 Free Pos (jimat RM25)


JIKA BERMINAT , BOLEH TERUS SMS @ WATSAPP RARA KE : 012 908 3847 ^_____________^

" We Come The Best Product, With Our Best Service"


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © RARA BEAUTY HOUSE. Designed by Whitey Mommy