MAIXARA C SENTIAL + HA KUANTAN


Sebelum ini harga MCS di kotak adalah RM125 tapi selama hampir 6 bulan kami jual pada harga promosi iaitu RM99.90. Harga tersebut adalah untuk formula MCS tanpa HA. 
Kini MCS ada Anti Oksida hebat iaitu Hyaluronic Acid (HA) yang sangat baik untuk kulit. Dengan penambahan kualiti yang lebih baik ini HQ telah tetapkan harga MCS dgn HA akan dijadikan RM109. HA sangat mahal harganya. 1kg HA berharga lebih RM3,000. Pihak HQ sangat mengambil berat akan KUALITI PREMIUM produk MCS dan bercadang untuk terus mengekalkan HA dalam MCS. So selepas ini semua pelanggan dapatkan MCS dgn HA utk kesan Paling Optimum selaras dengan kenaikan RM109 bermula bulan depan. Jom dapatkan MCS dgn HA pada harga pengenalan RM99.90 sblm ia menjadi RM109.
HQ berharap tiada lagi pertanyaan kenapa MCS naik harga kerana MCS lama dijual RM125 dan Promosi RM99.90.
Tetapi utk MCS dgn HA ini hanya RM109 dan bukannya harga lama RM125. Harap Maklum.


MCS dgn Hyaluronic Acid (HA) adalah suplemen Terbaik dan Berkhasiat untuk anda dan juga seisi keluarga. Ia diformulasi 3X ganda Lebih Baik dari suplemen biasa. Nak tahu apakah khasiat dan kebaikan HA? 
HA adalah Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.
Jadilah cubalah MCS hari ini kerana ia merupakan suplemen lengkap utk tubuh kita agar kekal sihat dan cantik!


MCS masih berbaloi baloi jika dijual pd harga RM109 kerana kualiti Premium dan ramuan Terbaik utk anda...
Jom beli sekarang pd harga RM99.90 offer sehingga 31 Mei ini.
Jom berMCS... dengan MCS anda tidak perlu lagi berhabis ribuan ringgit utk cantik dan cerah. Dapatkan MCS dgn Hyaluronic Acid dari wakil sah Maixara.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © RARA BEAUTY HOUSE. Designed by Whitey Mommy