DOUBLE STEMCELL BOLEH MEMBANTU ANDA MENDAPAT WAJAH YANG LEBIH CANTIK



NAK TAK WAJAH GEBU?

Macam tak percaya dalam jangka masa yang singkat dapat mengubah wajah menjadi lebih halus, lembut, gebu, licin, lembap, anjal serta warma kulit (toner) sekata. Ya! ia bukan dakwaan atau nak tipu anda. Teknologi Stem Cell memang mampu membantu anda mendapatkan wajah yang lebih cantik.

BAGAIMANA PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL BOLEH MEMBANTU ANDA MENDAPAT WAJAH YANG LEBIH CANTIK?

Double Stemcell akan membantu dan merangsang pertumbuhan dan pengantian sel sel baru serta pembaikan sel lama ( yang telah rosak/cedera ) dalam darah, organ, kulit dan seluruh anggota badan. Dengan mengambil Double Stemcell – sel induk secara teratur setiap hari akan membantu pembaikan serta pengantian sel lebih effisien serta effektif dan dengan keseluruhan tubuh badan menjadi jauh lebih sihat dan ini akan terserlah pada kulit, wajah dan bentuk badan seseorang. Badan akan sentiasa cergas dan penuh bertenaga untuk menjalani kehidupan harian dan sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.

Hanya buka 1 sachet & tuangkan serbuk di bawah lidah.. Kemam selama 15-20 saat.. SENANG JE, kn.. Disyorkan bagi penyakit kritikal 1 sachet sebelum tidur & 1 sachet selepas bangun tidur.

Siapa Yang Boleh Menggunakannya:
Sesuai utk Seisi Keluarga, Semua Peringkat Umur, Lelaki & Perempuan termasuk ibu mengandung & menyusukan, Vegetarian serta kanak-kanak

Jom Cantik & Sihat bersama Double Stemcell. Muka Cantik, Badan Sihat & Poket Lebat. 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © RARA BEAUTY HOUSE. Designed by Whitey Mommy