EMILAY WHITENING







KELEBIHAN EMILAY : 
♥ Softgel mudah diserap oleh tubuh dijamin aman tanpa ada kesan sampingan sesuai utk lelaki dan wanita yang ingin tampil putih berseri.
Salah 1 musuh perempuan adalah warna kulit pada wajah tidak rata, timbulnya noda2 hitam, bintik hitam atau juga flek. Hal ini akan terjadi dengan seiring perubahan/ kondisi warna kulit wajah. Kerana warna kulit wajah bergantung pada pigment di bawah kulit yang disebut melanin.
Dengan penggunaan rutin dan intensif dan menggunakan rangkaian perawatan yang sesuai dengan kulit wajah, hasil akn kelihatan seawal 15-30 hari anda akan merasakan sendiri perubahan yang terjadi pada kulit wajah dan seluruh tubuh.

Komposisi 100% Murni Alam vegetabels Ekstrak :
1.GRAPE SEED / ANGGUR
2.ALOE VERA
3.PEARL/ MUTIARA
4.RUMPUT LAUT
5.VITAMIN C & E
6.GREEN TEA

100% bahan asli

                                     FUNGSI EMILAY WHITENING :

** Memutihkan

** Mengencangkan kulit

** Mengurangi jerawat

** Menyamarkan noda bekas jerawat

** Menghilangkan bintik dikulit

** Kulit terasa lembut dan kenyal

** Mencegah penuaan dini

** Mempercantik kulit (lebih segar dan sehat)
** Antioksidan tinggi
** Menyamarkan kelebihan pigmentasi (bintik hitam, tanda bekas luka)
** Tidak ada pengelupasan
** Menghilangkan toksin / racun dalam tubuh




DIJAMIN ORIGINAL

Untuk kita Asia, Emilay ini akan memberikan manfaat Efek pemutihan itu biasanya dicapai dalam waktu sekitar 3 minggu , dgn pemakaian rutin 2x/hari

Emilay Whitening Softgel (Whitening Beauty Secret from USA) DIJAMIN KULIT MUKA & BADAN MAKIN PUTIH CERAH BERSERI HASIL PERMANENT.


Manufactured by : NUTRITIONAL PRODUCT CO.LTD .
MADE IN USA
CARA MAKAN : 
Makan 2 biji sehari, sebiji pagi dan malam, atau kedua-duanya pada belah malam sahaja. Banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat.

 KELEBIHAN EMILAY :
♥ Softgel mudah diserap oleh tubuh dijamin aman tanpa ada kesan sampingan sesuai utk lelaki dan wanita yang ingin tampil putih berseri.

♥Salah 1 musuh perempuan adalah warna kulit pada wajah tidak rata, timbulnya noda2 hitam, bintik hitam atau juga flek. Hal ini akan terjadi dengan seiring perubahan/ kondisi warna kulit wajah. Kerana warna kulit wajah bergantung pada pigment di bawah kulit yang disebut melanin.

♥Dengan penggunaan rutin dan intensif dan menggunakan rangkaian perawatan yang sesuai dengan kulit wajah, hasil akn kelihatan seawal 15-30 hari anda akan merasakan sendiri perubahan yang terjadi pada kulit wajah dan seluruh tubuh.

TESTIMONI :






0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © RARA BEAUTY HOUSE. Designed by Whitey Mommy